Podstawowe metody oceny jakości Istnieją podstawowe podstawowe metody oceny: inspekcja, audyt zgodności i audyt zarządzania. Pierwsza metoda, inspekcja, mierzy procesy wyprowadzone na pewne charakterystyki. Wymienione cechy charakterystyczne, ogólnie zidentyfikowane jako forma, dopasowanie i funkcja, są określone, a dane wyjściowe procesu posiadają te cechy lub nie. W rezultacie wynik inspekcji jest zawsze binarny: pass lub fail. Natomiast kontrole zgodności sprawdzają implementację pisemnych instrukcji, procedur i instrukcji pracy. Audyt zgodności sprawdził się w XX wieku, ponieważ praktyki biznesowe stały się bardziej złożone. Pierwsze wykorzystanie kontroli zgodności było ujęte w transakcjach finansowych, ponieważ podatnicy i egzaminanci bankowi potrzebowali pewności, że dane finansowe są poprawne. Ta koncepcja sprawdzania zgodności została osiągnięta przez profesjonalizm w zakresie jakości w latach 60. i dotyczyła przemysłu wojskowego i energetyki jądrowej. Kontrole zgodności są nadal stosowane w działaniach wysokiego ryzyka, w których istnieje potrzeba sprawdzenia, czy działania są prowadzone w ścisłej zgodności z zatwierdzonymi wymaganiami. Audyty rejestracyjne osób trzecich, inspekcje regulacyjne oraz większość audytów dostawców oceniają zgodność. Zastosowanie audytu zgodności zapewnia stabilność i pewność, że przestrzegane są zasady. Kontrola zarządzania jest koncepcją najnowszej. Koncentruje się na wynikach, ocenia skuteczność i przydatność kontroli poprzez kwestionowanie podstawowych zasad, procedur i metod. Audyty zarządcze, które zazwyczaj są przeprowadzane wewnętrznie to audyty zgodności, a także analiza przyczynowo-skutkowa. W przypadku poprawnego działania są one potencjalnie najbardziej użyteczne w metodach oceny, ponieważ powodują zmiany. Kontrole zgodności z przepisami a audyty zarządzania Niezależnie od tego, czy audytorzy spełniają wymagania zgodności czy audytu zarządzania, audytorzy muszą przestrzegać czterech podstawowych zasad. Po pierwsze, audyty muszą dostarczyć informacji na potrzeby zdefiniowane, to jest klienci potrzebują. Po drugie, audytorzy muszą być zdolni do wykonywania swoich obowiązków. Po trzecie, audyty muszą mierzyć wyniki w stosunku do uzgodnionych kryteriów. Po czwarte, wnioski z audytu muszą opierać się na fakcie. Zasada 1: serwowanie Twoich klientów Audyty dostarczają informacji. Wszyscy zainteresowani muszą wiedzieć, czy są dostępne i stosowane procesy dotyczące produktu, procesu i systemu, a oczywiście nie przeszkadza to, czy faktycznie te kontrolki działają. Audytor ocenia kontrolę nad wymaganiami i tworzy raport. Jeśli kontrole są obecne i działają, zwiększa się zaufanie wszystkich stron do procesu. Jeśli kontrolki nie działają lub nie działają, można zastosować zasoby, aby rozwiązać problemy. Audytorzy obsługują trzech klientów: kontrolera, klienta i organizacji. Głównym celem Auditees może być po prostu przeprowadzenie audytu, ale audyt, który próbuje w jak największym stopniu skorzystać z audytu, również chce wiedzieć, czy organizacja działa skutecznie. W takim przypadku audytorzy z zewnątrz mogą być bardzo cenni. Klient (osoba prowadząca audyt), w przeciwieństwie do audytowanego, odpowiada za działania i sprawozdania audytora. Komitety nie mogą generalnie wykonywać tej funkcji szef audytu powinien zaplanować audyty i wykonywać zadania. Wreszcie audytorzy muszą służyć potrzebom organizacji. Wartości firmy są ważne, a audytorzy mogą pomóc w określeniu, czy przedsiębiorstwo rzeczywiście osiąga swoje cele. Zasada 2: Wykorzystanie wykwalifikowanych pracowników Audytorzy muszą być w stanie bezstronnie i obiektywnie wykonywać swoje zadania. Oznacza to, że nie mogą one mieć udziału w audytowanej działalności. Jeśli opracują zasady, nie mogą bezstronnie oceniać skuteczności i stosowania tych zasad. Chociaż audytor nigdy nie może być zupełnie niezależny od audytowanego, należy zachować pewien podział. Jego grzywna do audytu w obrębie grupy, ale nie można sprawdzić swojej pracy. Audytorzy muszą również być zdolni do wykonywania swoich obowiązków. Potrzebują pewnych emocjonalnych, intelektualnych i mechanicznych umiejętności, które mogą uzyskać, uczestnicząc w kursie, czytając książkę lub obserwując inne. Często używane są wszystkie trzy metody. Oprócz wiedzy na temat przeprowadzania audytu audytorzy muszą zapoznać się z procesami technicznymi, które są badane. Dobrym sposobem na wykazanie tej znajomości jest sterowanie działalnością, która ma zostać poddana audytowi - jeśli osoba ta nie przeprojektuje tego, nie może tego sprawdzić. Wreszcie, audytorzy muszą być w stanie komunikować się dobrze, zarówno doustnie jak i pisemnie. Zasada 3: Działanie na podstawie uzgodnionych kryteriów Audytorzy nie mogą tworzyć zasad - muszą kontrolować standardy skuteczności, które są już stosowane i akceptowane przez audytów. Jest to planowana część pętli plan-do-check-act. Najwyższy poziom wymagań obejmuje zasady firmy, standardy systemów zarządzania i wymogi prawne. Zazwyczaj pochodzące spoza organizacji audytów, wymagania te określają cele i cele, które mają zostać osiągnięte. Krajowe i międzynarodowe standardy, takie jak QS-9000 i ISO 9001, należą do tej najwyższej kategorii. Następnym krokiem jest lokalne podejście, często nazywane podręcznikiem jakości lub planem jakości, w celu wdrożenia tych wymagań na wysokim szczeblu. Daje ramy dla osiągnięcia pojęć i powinna być dość zwarta. Po tym dokumencie następuje szereg procedur specyficznych dla danego procesu. Dalsze szczegóły można znaleźć w instrukcjach obsługi, na przykład rysunkach, arkuszach podróżnych i planach pobierania próbek. Jednym z wyzwań audytorskich jest uzyskanie i zapoznanie się z wieloma wymaganiami, które stanowią podstawę audytu. Artykuł 4: Użyj faktów, aby sformułować wnioski Audyt jest faktem opartym na danych. Fakty mogą być dobre (wymaganie zostało spełnione) lub złe (wymaganie nie zostało spełnione), ale nie należy ich wyroku ani opinii. Te fakty, znane także jako obiektywne dowody, mogą pochodzić z pięciu źródeł. Mogą to być właściwości fizyczne, takie jak natężenie przepływu i wymiary pochodzące z sensorycznego wkładu z oglądania, słuchania, pachnących lub degustujących dokumentów lub zapisywania informacji pochodzących z wywiadów z pracownikami audytów lub wzorców takich jak procenty czy wskaźniki. Audytorzy korzystają z list kontrolnych i innych narzędzi, aby określić fakty, które mają być zebrane, a następnie wykonują pracę w terenie, aby zebrać te fakty. Sprawozdaniem jest wynik procesu audytu, czy to audyt zarządzania czy zgodności. Klient (szef kontroli) otrzymuje sprawozdanie audytora i przekazuje go audytowi. Aby przygotować raport, audytor musi wziąć pod uwagę wszystkie fakty pozytywne i negatywne i mieć pewność, że dane. Innymi słowy, audytor musi przeanalizować dane. Pierwszym krokiem jest lista wszystkich pozytywnych i negatywnych obserwacji (danych), a następnie sortowanie tych danych w kontrolach lub obszarach problemowych. Ogólnie rzecz biorąc, będzie miała wiele negatywnych obserwacji związanych z kilkoma elementami kontrolnymi. To naturalne pogłębianie danych pozwala audytorowi na poznanie wzorców, a nie pojedynczych zdarzeń. W celu przeprowadzenia audytu zgodności, wzorce te są następnie zgłaszane jako zgodność lub niezgodność. Audyty menedżerskie wymagają dodatkowej pracy. Audytor musi zidentyfikować ból związany z tymi grupami złych faktów. (Ważne do identyfikowania problemów biznesowych, takich jak złom, przeróbka i nadgodziny, jako ból). Następnie audytor łączy brakującą kontrolę (błąd systemu, który powoduje problemy) i ból biznesu w jednym oświadczeniu, nazywanym stwierdzeniem. Odkrycie ujawni wzorce przyczynowo-skutkowe występujące w procesach. Ponieważ zidentyfikowane jest bóle firmowe, będzie to olbrzymie pragnienie, aby coś z tym zrobić. Poprzez powiązanie negatywnych faktów z brakującymi lub słabymi kontrolami auditor wzrasta do poziomu systemu analizy. Ma to trwałą wartość, ponieważ system wpływa na proces, który wpływa na produkt lub usługę. Zarządzanie regułami audytora Wprowadzanie chęci udoskonalenia Audyty mierzy działania przeciwko wymaganiom, które sprawdzają produkt, proces lub system w stosunku do standardów wydajności. Ma to wartość, gdy wymagania zostały dokładnie przetestowane i naukowo udowodnione, ale niestety jest to rzadko. Zasady Audytorów Większość podręczników, procedur i instrukcji pracy są niedoskonałe, ponieważ są wynikiem niewielkiej liczby osób zajmujących się gromadzeniem pewnych zasad z ograniczonymi zasobami. Skupiając się na wynikach, audyt zarządzania może ustalić, czy te plany i podejścia są dobre. Jeśli nie, twórcy i użytkownicy muszą zmobilizować swoje metody, ponieważ widzą niekorzystne konsekwencje tego nie robienia. Kiedy pracownicy i menedżerowie zaczynają widzieć audyty jako szansę na poprawę, zaczynają widzieć audytorów nie jako funkcjonariuszy policji, ale jako produktywnych członków organizacji. FirmaLideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności oraz do zapewnienia Ci odpowiedniej reklamy. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiednich reklam. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Poznaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare, aby zaoszczędzić na później nawet w trybie offline Przejdź do witryny na telefon komórkowy Załaduj konto Login Podwójnie dotknij, aby wyłączyć AUDEX FOREX przez TOMMY SEAH 9 amp 10, marzec 2009 Udostępnij to SlideShare LinkedIn Corporation copy 2017Dear Bank Examiner, Ten program jest skierowany do tych, którzy chcą zrozumieć techniki zarządzania, koncepcje i praktyki w zakresie zarządzania i zarządzania ryzykiem walutowym. Ten program jest przeznaczony dla Ciebie, którzy kontrolują bank lub w jakiś sposób interesują się zarządzaniem i kontrolą działalności Forex. Zachęci również pracowników zaplecza, których rodzaj pracy wymaga dobrego zrozumienia działań FOREX i rynku pieniężnego. Zapewnia audytorowi niezbędne koncepcje, praktykę i program przeprowadzania audytu walutowego. Natychmiastową korzyścią podczas uczestnictwa w tej sesji coachingowej jest uzyskanie pełnego programu audytu FOREX. Cieszę się z naszego powodzenia. Tommy Seah CFE (Teksas, USA) Rano (WIEDZA PRODUKTU) Czy istnieje fundamentalna różnica między rynkiem pieniężnym a rynkiem walutowym? Co to jest POSITION Kto kontroluje pozycję w banku Jaka jest najlepsza praktyka w zarządzaniu TREASURY LINES Jak odsetki Wymiana Swapów i Swapów Walutowych Jeśli twoje banki będą zaangażowane w którąkolwiek z tych Studiów przypadku i dyskusji. Jakie jest właściwe podejście do audytu Dlaczego warto skorzystać z podejścia opartego na systemach do przeprowadzania audytu FOREX Gdzie leży audytorzy w badaniu FOREX? Co należy zrobić z fokmą FX Audit Szkolenie przez Certified Fraud Examiner składa się z żywej serii krótkich wykładów uczestniczących, nieskomplikowane wyjaśnienia. Nauka będzie ułatwiona dzięki dyskusji i studiach przypadków. Bogate materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom, aby były one stałym źródłem odniesienia do nich. Duży czas zostanie przeznaczony na transfer pomysłów. Menedżerowie ds. Zarządzania, menedżerowie ds. Zarządzania, menedżerowie ds. Kontroli wewnętrznej i wszyscy audytorzy wewnętrzni Banku. Zarejestruj się za pośrednictwem poczty elektronicznej Płatności są wymagane przy rejestracji i muszą zostać odebrane przed sesją coachingową w celu zagwarantowania miejsca. Delegowani uczestnicy będą dopuszczeni wyłącznie na podstawie dostępności miejsca na sesji coachingowej i natychmiastowej płatności. Anulowanie transferów Jeśli nie możesz uczestniczyć, delegat zastępczy jest mile widziany bez dodatkowych opłat. Proszę podać nazwę i tytuł zastępcy delegata co najmniej na 2 dni przed sesją coachingową. Refundant mniej 10 opłaty administracyjnej zostanie anulowany na piśmie 10 dni roboczych przed datą programu. Kompletny zestaw dokumentacji programowych oraz 50 zwrotów zostanie potrącony 3 dni robocze przed datą programu. Niestety, nie można zwrócić podatku za anulowanie dokonane w programie lub po jego zakończeniu. Kompletny dokument zostanie wysłany do Ciebie. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i zmian w programie, miejscach, wymianach głośników i innych tematach, jeśli są uzasadnione okolicznościami pozostającymi poza jego kontrolą. FirmaLideshare korzysta z plików cookie, aby poprawić funkcjonalność i wydajność oraz zapewnić Ci odpowiednią reklamę. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiednich reklam. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Poznaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare, aby zaoszczędzić na później nawet w trybie offline Przejdź do witryny na telefon komórkowy Załaduj konto Login Podwójnie dotknij, aby skrócić ZARZĄDZANIE ZGŁASZAMI ZAGRANICZNYMI AUDIT - FOREX AUDIT przez TOMMY SEAH Udostępnij tę kopię SlideShare LinkedIn Corporation 2017
Comments
Post a Comment